השקט והשלווה שאתה מחפש – מצלמות המוצבות בצורה מוסתרת, סמויה מן העין בתוך חפצים או אביזרים שונים, ומשמשות לצורכי מעקב ופיקוח. השימוש במצלמות מוסלקות נפוץ במספר מקרים ספציפיים.
המקרה הראשון הוא כאשר הילדים הקטנים שלך נשארים בבית בהיעדרך, תחת השגחתה של מטפלת או בייביסיטר, או במקרה אחר, כאשר אחד ההורים שלך, או שניהם, מעסיק מטפל או מטפלת סיעודית הנמצא בבית 24 שעות. בשני המקרים הללו אתה רוצה לוודא ולהיות בטוח שהמטופלים מקבלים טיפול מסור והולם.
לא תרצה לגלות בדיעבד, חלילה, כי התרחשה התעללות או פגיעה כלשהי ביקיריך. מצלמות מוסלקות, אשר המטפל אינו יכול לראותן ולדעת שעוקבים אחריו, יאפשרו לך להיות “עם האצבע על הדופק” באופן רציף, וכך תמנע לעצמך דאגות וטרדות רבות בנוגע למה שקורה בבית.


מקרה נוסף בו מקובל השימוש במצלמות מוסלקות הוא במקומות עבודה, כאשר אתה כמנהל או בעל עסק מעוניין לפקח אחר עובדיך באופן שוטף, או במקרה ספציפי כאשר אתה חושד שיש עובדים “סוררים”, לאתר גניבות או אבטלה סמויה.


מצלמה מוסלקת קווית וכן מצלמה מוסלקת אלחוטית. איכות התמונה של המצלמה האלחוטית נמוכה יותר מזו הקווית, בגלל הטכנולוגיה שבה היא פועלת וכן בגלל הפרעות העלולות להיגרם ממכשירים אלחוטיים נוספים בחדר. התקנת מצלמה מוסלקת מחייבת אותך להיות יצירתי בבחירת המיקום שלה, כדי שהסיכוי למצוא אותה יהיה קטן מאוד עד אפסי, או במילים אחרות, במקום שהוא מאוד לא צפוי… מצלמה מוסלקת יכולה להיות מוצבת בתוך אביזרים שונים הנמצאים בחדר המצולם: גלאי עשן, גלאי נפח של מערכת אזעקה, נורה קטנה, צעצועים שונים, שעון קיר, מחזיק מפתחות, עטים, חפצי נוי, כלי בית וכו’.


מילת המפתח בנושא מצלמה מוסלקת היא התקנה חכמה ויצירתית ומיקומה במקום נכון- כלומר, כזה שאין סיכוי שתתגלה מחד, ושתצלם בצורה ברורה את חלל החדר בו היא מוצבת, מאידך.

072-331-1488 דילוג לתוכן