סוגים שונים של מצלמות אבטחה גלויות

מצלמות גוף

בעלות מראה יחסית גדול, אותן ניתן להתקין מחוץ למבנה או בתוכו. באם מחליטים להתקינן מחוץ למבנה, יש לוודא שמקום התקנתן מוגן מפגעי מזג אוויר. ניתן למצוא בסיסיות למדי וגם יותר מתוחכמות. ההבדלים ביניהן יהיו בסוג העדשה, בקרת עוצמה, זום, התאמה לצילום יום ולילה וכדומה.

מצלמות כיפה

מעוצבות בצורת כיפה. מרביתן בעלות טווח צילום נמוך יותר מזה של מצלמות גוף. הן גלויות לעין, אך פחות בולטות מאחרות גדולות יותר, כגון מצלמות גוף. יתרון שיש לסוג זה הוא בעמידותן מפני השחתה. לרוב הן יותקנו על תקרת הבית או העסק.

מצלמות אבטחה אלחוטיות

קל מאוד להתקינן, והן אינן דורשות חיבור למקור מתח או שימוש בכבלים.

בחירה של מצלמה

חברת סקיוריטי קאמס מייבאת משווקת ומתקינה מגוון מצלמות אבטחה. אנו נשמח לייעץ לכם ולהתאים עבורכם מצלמת אבטחה בהתאם לצורך ולתקציב.

מצלמות אבטחה גלויות

מצלמות אבטחה גלויות הן מוצר חיוני המשמש את המגזר הפרטי והן את המגזר העסקי והביטחוני לצרכים רבים. באמצעותן ניתן ליצור הרתעה, לתעד ולפקח. אחד היתרונות הבולטים של סוג זה הוא בעובדה שהן מותקנות במקום גלוי. ברגע שגורם בתוך שטח הבית או העסק או מחוץ לשטח הבית או העסק יבחין בהם, מיד יחשוב שנית באם לפרוץ אל המקום, או לבצע בו פעילות שאינו מורשה בה.

היכן מומלץ להתקין מצלמות גלויות

מצלמות אבטחה גלויות, חשוב להתקינן במקום גלוי, וכך לוודא כי גורמים שונים, מחוץ למבנה ובתוכו, ידעו כי קיים מעקב על הנעשה. קיים מגוון גדול של מצלמות אבטחה, מגוון המאפשר התקנה במיקומים שונים בהתאם לצרכי הלקוח. התקנתן מחוץ לשטח העסק או הבית צפויה למנוע ניסיונות חדירה, ובכך מפחיתה משמעותית את הסיכון. התקנתן בתוך שטח העסק או הבית תוודא כי באם נעשית פעילות לא מורשית, מיד ניתן יהיה להבחין במתרחש.

072-331-1488 דילוג לתוכן