מצלמות אבטחה לעסק

הצורך והביקוש למצלמות אבטחה רק הולך וגובר עם השנים. עם עלייה במקרי הפריצה לבתי עסק בשנים האחרונות והשתכללות הפורצים, גובר הצורך במצלמות מתקדמות ההופכות את סביבת העבודה לבטוחה ומפוקחת יותר.

מצלמות אבטחה הפכו לחיוניות עבור כל עסק, בית או מוסד ציבורי ולא רק בכדי להגן מפני פריצות. אמצעים מתקדמים יכולים למנוע מקרים של הטרדות מיניות, תקיפת עובדים וגניבה או ונדליזם מצד העובדים. ניתן גם לנצל את אמצעי התיעוד לצורכי בקרת שירות. נשמע יקר? האמת שלא. הפיתוחים הטכנולוגיים והתחרות המתגברת בין החברות שמוכרות מצלמות אבטחה הופכות את מחירי האמצעים לסבירים ומשתלמים לכל גורם.

מצלמות אבטחה כאמצעי לניהול עסק שוטף:

טבעי והגיוני שעובדי המקום ירגישו באי נוחות מסוימת לעיתים אך מדובר באמצעים שנחוצים לעסק, במיוחד במציאות האלימה של ימינו. למצלמות במעגל סגור יתרונות רבים, כמה שמסתמן כהשקעה לטווח ארוך:
נוחות תפעולית ושקט נפשי – מערכת מצלמות מתקדמת מבטיחה לבעל המקום הרבה שקט בפן האבטחתי ומאפשרת לו לפקח על כל דבר שמתרחש בסביבת העסק, על ידי שליטה והפעלה מרחוק של האמצעים המתקדמים. לבעל העסק תהיה אפשרות לפקח על המתרחש באמצעות תוכנה במחשב או אפליקציה למכשיר נייד.

כוח הרתעה משמעותי – קניית מצלמות אבטחה מפחיתה משמעותית את הסיכוי לפריצה. פורצים יודעים שהסיכויים שלהם להתגלות מאוד גבוהים, כשמדובר במקום המחזיק ברשותו אמצעים מתקדמים. בכל אופן, גם במקרה של אירוע פריצה, צילום איכותי ישמש כראייה משפטית מספיק איכותית בכדי להרשיע פורץ.

פתירת קונפליקטים – צפייה בתיעודים מההקלטות יכולות לפתור קונפליקטים כאלה ואחרים במקום העבודה, במקרים בהם קיים צורך בבירור.

פתרון אבטחתי זול ומשתלם – ניתן למצוא היום מצלמות אבטחה טובות ואיכותיות במחירים נמוכים בהרבה, יחסית למחירים שהיו בעבר. מדובר במערכות מתקדמות שמותאמות למצבים שונים ולזמני הקלטה רבים. כמו כן, בעל העסק יכול להתחבר למצלמות מכל מקום בכל זמן.

לא די ברכישת מצלמות מתקדמות, כמו שציינו, הפורצים מודעים לסיכונים ולומדים איך להתמודד איתם. בכדי לחשב את כמות המצלמות הנחוצות לעסק, יש להתייחס לכמות הכניסות והיציאות לבניין, מוקדי תנועה כמו מסדרונות ומעברים ומוקדים חשובים מחוץ למבנה. מיקום הצבת המצלמות חשוב לא פחות מכמות המצלמות הקיימות. בדרך כלל פושעים עושים שיעורי בית ייסודיים לפני ביצוע הפריצה ויגיעו לאיזור המבנה מספר פעמים. הצבת מצלמות נוספות, אם התקציב מאפשר זאת, תגרום לתפיסת הפושעים מחוץ למבנה, כשהם פחות מוכנים ומוסתרים.

072-331-1488 דילוג לתוכן