מצלמות אבטחה נסתרות

מצלמות אבטחה נסתרות באות עם לא מעט סיבות בגינן חשוב להתקין אותן בבית או בעסק. בין אם חשוב לכם לפקח על אופן התנהלות המטפלת או המנקה, ובין אם תרצו לבחון כיצד מתנהגים העובדים שלכם בזמנים שאינכם נוכחים בעסק, מצלמות אבטחה נסתרות יוכלו לספק את המענה המושלם.

התקנת מצלמות אבטחה נסתרות

התקנת מצלמות אבטחה נסתרות בגלל יתרונן הגדול בתחום, אפשר להתקין אותן בחפצים שונים ומגוונים. התקנה של מצלמות אבטחה נסתרות בחפצים שגרתיים תמנע כל סיכוי כי יבחינו בהם. ניתן להתקין מצלמה נסתרת בגלאי עשן, מאחורי תמונה, בתוך שעון, גופי תאורה, רמקול, שלט, אהיל, רהיטים שונים, קופסת חשמל, ובמגוון רחב של חפצים נוספים.

סוגים של מצלמות סמויות

מצלמות סמויות צריכות לכלול התאמה מדויקת לצרכים. לפני שאתם בוחרים מצלמה, רצוי לבחון מה המטרות והשימושים שתרצו לעשות בה. יש מצלמות המספקות תיעוד באמצעות תמונה בלבד, לצד אחרות המספקות גם הקלטה קולית. גורם נוסף שחשוב לבחון בבחירה היא רמת הרזולוציה שתרצו שהמצלמה תספק. כמו כן יש להתאים את סוג המצלמה ויכולותיה בהתאם לרמת התאורה במקום. באם הרצון הוא לצלם גם במצבי חשכה מלאה או חלקית, מומלץ לרכוש מצלמה שתוכל לספק מענה מתאים. מצלמות סמויות יכולות לספק צילום במשך 24 שעות ביממה, או רק כאשר הן חשות בתנועה. אם ברצונכם לוודא כי שטח גדול מוגן ומאובטח, מומלץ להתקין כמה וכמה מצלמות אבטחה, כך שכלל השטח יוצג לכם, ותוכלו לצפות בתמונה מרחבית כוללת.

חיבור מצלמות סמויות למערכת אבטחה

מצלמה סמויה יכולה לשמש כאמצעי הגנה עצמאי, או להתחבר למערכת אבטחה כוללת. כאשר עושים שימוש במערכת אבטחה כוללת, ניתן לחבר אליה כמה וכמה מצלמות סמויות קטנות, ולתעד את הנעשה על ידי מכשיר הקלטה ראשי.

אבטחת בתים, משרדים, מחסנים ומוסדות ציבור

מצלמות אבטחה נסתרות יאפשרו לכם לדעת בביטחון כי לא יעשה שום דבר מבלי שיהיה לכם עליו פיקוח. העובדה כי מדובר במצלמה אשר אינה גלויה, מאפשרת לנוכחים במקום להתנהג בצורה טבעית. מצלמת אבטחה נסתרת משמשות לצורך פיקוח, תיעוד, ואיסוף ראיות למקרים בהם תזדקקו להם.

072-331-1488 דילוג לתוכן