מצלמות אינפרא אדום (IR)

סוג נפוץ של מצלמות יום ולילה המתאימות לצילום בתנאי חושך או בתנאים לא אופטימליים. מצלמות אינפרא אדום מייצרות שידור באיכות גבוהה ומציגות תמונת וידאו צבעונית במהלך היום.
מצלמות מסוג זה הן העדיפות ביותר במצב של אור חלש או ללא תנאי אור בכלל. קרנות האינפרא אדום נדלקות באופן אוטומטי במצב של חושך ומאירות את האזור המצולם על ידי מעבר מצילום צבעוני לשחור לבן. זהו הפתרון האולטימטיבי לצילום בחושך סטנדרטי או חושך מוחלט, באופן שמתעלה על העין האנושית בכמה רמות. רוב מצלמות האינפרא הן מצלמות בתנאי לילה בשחור/לבן, אך קיימות מצלמות איכותיות יותר המצלמות בצבע גם בלילה.

מיועדות לצילום יום ולילה

מצלמות אלו מיועדות לשימוש חיצוני ופנימי והן יכולות להיות עמידות למים ואף להמשיך לעבוד כרגיל בטמפרטורות גבוהות או נמוכות ללא כל בעיה, יתרון עצום על שאר סוגי המצלמות. למצלמות אלו נוספו מנורות לדים, הן משתמשות בקרינה תת אדומה בכדי להאיר את העצם המצולם ולזהות אותו כראוי בתנאי חושך.
מצלמות אינפרא אדום יספקו לכם שקט גם ביום וגם בלילה. המומחים של חברת סקיוריטי קאמס ימליצו לכם על סוג המצלמה האידיאלי עבורכם, אותה יתקינו עבורכם אחד מצוותי ההתקנה שלנו, שנמצאים בפריסה ארצית.

072-331-1488 דילוג לתוכן