מצלמות במעגל סגור – הכרח או מותרות?

מצלמות במעגל סגור הן אמצעים מתקדמים ואלו מיועדות לכל סוגי האוכלוסיה, בעלי צרכים מגוונים – שטחים בגדלים משתנים, להקלטת שעות ספציפיות, לכל בית ולכל עסק. בכל אופן, חשוב להבחין בהבדלים בין סוגי המצלמות ולהתאים אותן לסביבת העסק/בית ולהביא להגנה מקסימלית עם האמצעים הקיימים. יש להתייחס לתנאי השטח, רוחב השטח ולדרכי הפעולה האפשריות של הפורץ, מומלץ להיכנס לראש הפורץ ולחפש נקודות תורפה אבטחתיות בעסק.

קיימות מגוון אפשרויות ואופציות נוספות שבעל העסק צריך להחליט אם לרכוש/להשתמש בהן:

האם יש צורך בהקלטה קולית?
האם מדובר בשטח גדול שמצריך מספר מצלמות?
האם יש צורך ברכישת מצלמה עם אפשרות לזום אין?
האם הן צריכות להיות גלויות או נסתרות?
האם מדובר במיקום קבוע (שניתן להפיק ממנו איכות שידור גבוהה יותר) או מיקום משתנה (ללא צורך בהחלפת תשתית לעיתים).

מצלמות במעגל סגור

מצלמות במעגל סגור משדרות במערכת טלוויזיה לקבוצה מצומצמת של יעדי שידור (מעגל סגור). מצלמות במעגל סגור הן הפתרון האולטימטיבי, המקיף והיסודי ביותר שקיים לצורך הגנה על העסק שלך. מדובר באמצעי חובה שלא רק מרתיע ומרשיע, אלא יוצר מוניטין של עסק מאובטח ורציני.
מצלמות במעגל סגור משדרות תמונה חדה באיכות מאוד גבוהה, עם טווח כיסוי של 360 מעלות. מצלמות במעגל סגור מיועדות לחלל וגם לשטח פתוח, תוך זיהוי מדוייק של אובייקטים וכיסוי של השטח הרצוי, ללא שטחים מתים. ניתן לצלם ולצפות בזמן אמת וגם לתעד את המתרחש ולצפות בו בכל זמן נתון, ומכל מקום. גם במצלמות אלו ניתן לצפות דרך תוכנת מחשב או אפליקציה מאזור מרוחק.
אחוזי הפשיעה הגבוהים מאלצים אותנו להתנהג ולהתנהל אחרת, ולהתעלם מהסיכוי לפריצה או פגיעה בעסק או בבית תחשב כחוסר אחריות וזלזול מובהק. הפושעים ממשיכים לשנות את דפוסי ההתנהגות שלהם, להשתכלל וללמוד את אמצעי ההגנה השונים, לכן אפילו הגנה מינימלית היא חיונית, שכן גם היא יכולה לגרום להרתעה ולהרשיע במקרה של ביצוע עבירה פלילית.

072-331-1488 דילוג לתוכן